Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Δες ποιά τρύπωσε στο Εργαστήρι Spykou και τί έκανε... !


Την Τρίτη 24/03/15 το βράδυ ετοίμαζα λαμπάδες ακόμα και ... 
 H πιο γλυκιά "Paparazzi" τρύπωσε στο Εργαστήρι Spykou με "οπλισμένο" το φοβερό φωτο-περιλαίμιό της,  φορώντας το πιο λαμπρό της χαμόγελο και την θετική της ενέργεια .. 
Στα πρώτα και όλας βήματα που έκανε μέσα στο Εργαστήρι μου, την είδα να στροβυλίζεται γύρω από τον εαυτό της σαν μικρή πολύχρωμη σβουρίτσα με τον ενθουσιασμό μικρού παιδιού ... 
Και εκεί άρχισαν τα κλικ κλακ κλικ κλακ... αυτό ήταν... η φωτογραφική της μηχανή πήρε φωτιά ! 
και αφού στροβυλίστηκε αρκετά .. μου λέει : "Πολύ μου αρέσει εδώ μέσα.. Είναι σαν Λούνα Πάρκ!!! " 
... και μετά μου έστειλε κάποιες φωτογραφίες.. θα τις δείτε όλες, λίγο λίγο, για να μαγεύεστε και εσείς, όπως και εγώ μαγεύτηκα από την αστερόσκονη που "τίναξε" η Ελένη μέσα στο Εργαστήρι μου... 

Η Ελένη, στο προφίλ της στο Facebook ανέβασε μία από τις φωτογραφίες και έγραψε .... 

"..για μια μέρα και πάλι παιδί... 

άραγε ζωντανεύουν και χορεύουν όταν κλείνεις τα φώτα? άραγε υπακούν σε μια γλυκιά μελωδια που τα βγάζει από τα κουτάκια τους και στήνουν μαγευτικό χορό..? θα θελα μια μέρα να γίνω μικροσκοπικούλα, να κρυφτώ σε ένα από αυτά τα χρωματιστά κουτάκια σου και να μπορώ να δω απο μια τρυπούλα.. ;) 


υπεροχες δημιουργίες...υπέροχη Σπυριδούλα! "


Να σου πω ένα ΜΥΣΤΙΚΟ;;; ! !! Υπάρχει μαγεία τελικά και είναι πιο κοντά μας από όσο πιστεύουμε.. και θα έρθει να μας βρει, αρκεί να έχουμε πόρτες και παράθυρα ανοιχτά να δεχτούμε την μαγεία της αγάπης και να βουτήξουμε μέσα στο πουγκί με την αστερόσκονη ! 
Ας κάνουμε την καθημερινότητά μας καλύτερη, με πολλή μαγεία και καθόλου γκρίνια. Έτσι και αλλιώς, αν κάτι θα σε βοηθήσει, αυτό είναι το χαμόγελό σου ;)ticon heart

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου