Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Εσύ τρύπωσες στο Εργαστήριο Spykou ; όχι ακόμα;! Να η ευκαιρία σου ;)

  

Σου έχω πει πολλές φορές, ότι μόλις πατάω γερά σε ένα σκαλοπάτι προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης - όπως οφείλω & θέλω ως άνθρωπος ...ξεκινάω το βήμα για το επόμενο σκαλί. 


Α ! Επίσης, βαριέμαι εύκολα τα ίδια και τα ίδια βήματα, δεν εφησυχάζομαι με τίποτα (χαρακτηριστικό μου που το λες τυρανικό, αλλά το λες και βέβαιη καλυτέρευση & εξέλιξης, αφού νομοτελειακά το πείσμα μου θα οδηγήσει εκεί που έχω στοχεύσει) ... 

ΟΠΟΤΕ... επειδή πολλά Spykouκόριτσα μου λέτε συχνά :
"Αχ ρε Spykou, πώς το κάνεις;
εεε!!!  ήρθε η ώρα να δείτε "πώς το κάνω" ! 


Το youtube κανάλι μου (θα προσπαθήσω) να έχει πολλά τέτοια (και άλλα) βιντεάκια ! Γιατί ξέρω ότι σου αρέσουν πολύ ! 

Εδώ βλέπεις πώς -προσπαθώ με ένα χέρι να- κάνω το φόρεμα "Πιάνο" ! 
Μπορείς να δεις όλα τα Πιανο-Spykou-δημιουργήματα  ΕΔΩ ! 








... Και να μην ξεχνάς ... 


 Για να μην χάνεις τα ίχνη μας, ακολούθησέ μας στα ... 
Twitter: SpykouHandmade
Instagram: SpykouHandmade
E-shop: www.spykou.com
& Έλα σε επαφή μαζί μας στα :


Τηλ. 27520 22847



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου